About Me

Assalamualaykum and Good Day to you!
I am an Ex-English Lecturer, Fulltime Housewife, Entrepreneur, Investor, Trader, Designer who loves pink & sharing knowledge
I would like to share anything I feel I can share with you.
I love pink, cats, Korean movies, watch cinemas, cook & eat a lot, travel wherever I want, wear fashionable clothes according to my taste, follow the current issues, taking pictures and teach my students in my way.
I hope you can enjoy reading the 'Pictures of My Life' as my humble sharing and exchange together your thoughts.
I will write in English and Malay Language as well.
Follow me and I will follow you back! Promise! Hehe.. Thank you.

Sunday 14 July 2013

Bikers Kental

Haaa... Ini akan menjadikan post ini adalah post yang pertama dalam Bahasa Melayu. Hehe.. Sebenarnya cerita ni pun dah lama dah ifa tengok. Memang sempoi dan lawak habis lah! Hehe.. Citer ni ifa tengok kat GSC IOI Mall. Memula tu ingatkan citer ni tak best lah. Tapi disebabkan ada si Zizan tu, so takpela.. Anggap ok je kot.. Pastu bila dah start tengok tu memang tak henti-henti gelak sampai la habis citer.. Haha.. Orang lain yang kat dalam hall tu pun gelak terbaha-bahak tanpa segan silu..


Dalam citer ni mengisahkan tentang seorang pemuda ni yang sangat obses dengan moto kegemaran dia tu. Tapi dia takde duit nak beli. Satu hari tu dia terjumpa sejumlah wang yang banyak dan mengambil wang itu untuk membeli sebuah motosikal idamannya. Lepas dari tu lah terjadinya satu kisah kepada satu kisah tragedi. Dia diekori oleh penjenayah sebab dia ambil duit tu. Pastu kisah ni juga menceritakan tentang semangat setiakawan antara kawan-kawan. Sangat menyentuh hati. Ada juga adegan percintaan dalam cerita ni. Ingatkan Zizan akan suka kat Saiya Sukha Phorn. Tapi rupanya?? Jeng jeng jeng.. tengok sendirilah ye nanti..hehehe.. Apa-apa pun, citer ni memang best. 5 bintang untuk tahap citer melayu.

No comments:

Post a Comment